10 sanningar om mig!



1. Jag älskar när man är ensam hemma och kan skrik-sjunga så högt man kan.
2. Ibland önskar jag att jag fortfarande var "glamrockare" med min egna stil liksom.
3. Jag älskar att se på gamla tecknade vhs-filmer.
4. Jag har fortfarande "nattskräck". Varje kväll jag lägger mig ner i sängen så kan jag inte blunda för känns som om någon (typ ett spöke) ska stå där framför sängen och vågar inte blunda då. Vänder mig om var tionde sekund för att kolla att ingen står där. Och så håller jag på så tills jag somnar.
5. Jag sminkar mig varje morgon på tåget, för hinner aldrig göra det hemma.
6. Jag vaxar mig runt läpparna, för jag får små ljusa fjun som ser ut som mustash, och det gillar vi inte!
7. Jag är värdelös på att dansa, är usel på att härma rörelser och är stel som en pinne.
8. Jag ljuger alldeles för ofta.
9. Jag absolut hatar citrusfukter som apelsin, mandarin, klementin och alla de där olika. Det är bara för vidrigt! Hatar den stickande lukten som ger mig huvudvärk och illamående. Och äta det är ännu värre! Inte ens godis eller juice med apelsinsmak är gott.
10. Jag känner mig som en wannabe känd bloggare när jag skriver såna här listor, men det är kul att skriva sånt här även fast jag inte har speciellt många som läser bloggen.





Kommentarer
Postat av: FANNY <3

Tack gullunge :) <3



Kul med lite sanningar om dig själv!..Fast visste om nästan alla hihi ;) Asså, det där om att du känner dig rädd för både mörker och spöken när du ska sova, känner JAG MED!!!! :S Vill alltid ha sällskap när jag ska sova för jag tycker att det känns som att det är någon som tittar på mig och rör på mig... USCH, har på timern på tv:n i alla fall varje kväll och då brukar det gå lite lättare! :D



PUSS PÅDIG! Hoppas att du har det riktigt bra i nya skolan! <33333

2009-12-03 @ 16:27:42
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: - f i l i p p a

satan vad söt blogg!

älskar headern av någon anledning

2009-12-03 @ 20:35:21
URL: http://tuffaast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0