Barnvakt.

Jag och bella har vart barnvakter hela dagen. Hon kom hit igår, för en speciell anledning, så bli inte sura nu för att jag har sagt att jag inte kan i helgen pga utegångsförbud. Jag har inte valt bort er ;)
Men iaf, vi har typ haft fullt upp hela dagen. Vi satt och kollade på film på förmiddagen , men sen blev det jobb. Vi har lagat lunch (pannkakor) och så började vi fixa disken, plocka undan allt från bordet, torka av alla ytor i köket, gått ut med sopor, tänt massa ljus, fixat i vardagsrummet, fixat i badrummet, och vi har saker kvar att göra. Som sopa trappan, städa mitt rum, svabba ellis golv, skära morötter och gurka och göra dipp, och DUSCHA!!! Omg, jag har inte ens gjort det än, men det får jag göra sist när allt är klart och mamma och pappa har kommit hem , för gästerna kommer före och kan ju inte lämna dom själva med barnen. Hahaha.

Nu ska jag fixa det sista, ha en bra helg! PUSS <3



Kommentarer
Postat av: - f i l i p p a

svar; haha tack, men den är bara tillfällig



ställa en fråga i frågestunden?!

skulle vara supergulligt!

2009-12-05 @ 20:27:17
URL: http://tuffaast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0