Bloggpaus

Hej sötnosar, <3 Har inte orkat blogga. Har inte haft nåt roligt eller intressant att skriva. Så jag tänker ta en bloggpaus tills jag är på bättre humör och har lite bättre fantasi. Ni som undrar över headern. Den är typ klar, men har inte orkat lägga in den, för då måste jag fixa om all design i bloggen också, för det skulle ju bli en förändring, eller huur? :) och headern ska ju matcha designen. Men jag har varken haft tid eller lust till det, så det kommer när ni som minst anar det. ;)
Okej , men jag återkommer nån gång under nästa vecka kanske. PUSS <3



Kommentarer
Postat av: FANNY<3

Jag förstår dig! :) Kom hem nyss, men man har inte allt tid och lust att blogga.. Ha en supermysig jul och nyår! Så får vi tråffas i början av 2010 tycker jag! ring när du vill gumman :D <333

2009-12-21 @ 15:26:16
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0