Bra Ida. Bra. (Y)

Omg!!! Vad ska jag göra!!?? Jag vaknade för helvete halv 12 idag!! Mina föräldrar kommer döda mig!! somnade sjukt sent igår, och nu kom priset för det. Hade ju tänkt gå och kolla på Roxanne när hon sjunger idag i tierp, men nu vet jag inte ens om jag får. det är liksom i kväll..
Nej jag ville inte att det skulle bli så här! Imorgon ska jag till skolan, och då ska jag lämna in massa uppsatser som jag ska göra idag. Jag utnyttjar den tiden till plugg och måste hänga tvätten också. Men ska börja skriva om Carl von Linné nu.
Btw, har kommit på lite nyårslöften:

* Börja lägga mig i tid

* komma i tid till skolan varje dag

* satsa med plugget.

Sen är det massa annat med, men där är några som passar in för en sån dag som denna.

PUSS <3



Kommentarer
Postat av: FANNY ♥

Bra nyårslöften! :D Usch, så typiskt att du försov dig!! Vi får höras av snart gumman, när du har lust och tid!! puss ♥♥

2009-12-14 @ 15:16:24
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0