Om dagen.

Sitter i datorrummet, kom hem för typ en timme sen. Snacka om att man har en jobbig syrra. Hon står  och skriker i mitt öra fast jag säger åt henne att sluta. Har fett ont i huvudet, och nu står hon och gör fula grimaser och försöker reta upp mig. Hon lyckas ganska bra kan jag säga.

Men men, började morgonen sådär, utan frukost och försent till skolan, men resten av dagen var bra, tills på eftermiddagen typ en halvtimma innan jag slutade då jag och jennie satt vid toaletterna i fönstret och jag blev helt yr, det snurrade och flimrade för ögonen och vi la oss ner på golvet och försökte andas lugnt och jag drack massa saft men det hjälpte inte. Jag blev yrare och yrare, så jennie hämtade skolsystern och hon hjälpte mig in på rummet och jag fick ligga där tills jag blev bättre, jennie väntade med mig hela tiden, sötnosen :)<3
När jag blev bättre fick vi fika i lärarrummet för att få upp blodsockret, sen åkte vi till station och satt och snackade tills hennes buss och mitt tåg kom.

Sitter och snackar med Roxanne i telefon, och ska göra klart headern och designen på bloggen nu, PUSSSSS <3333



Kommentarer
Postat av: Larissa <3

Hej,

Jag ville bara säga att vi måste bestämma nån dag på lovet att göra nått,

Jag saknar dig <3

puss <3

2009-12-19 @ 22:11:26
URL: http://apiina.blogg.se/
Postat av: FANNY<3

Jag saknar dig massor!! <333

Hur går det med headern förresten gumman?? :D

Åker till kusinerna snart, men är hemma igen imorn! kan slå en signal då! Puss, ha det bäst!! <3

2009-12-20 @ 12:18:22
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0