Fullt hus hela dagen.

Sitter med Bella-bella-bom-bom i datarummet. Nästan alla gäster har åkt nu. Asså elli fyllde ju år i fredags så nu kom typ vänner och släkt hit för att fira henne.  :) Larissa kom också , och jag, bella och larissa hade en kul dag!
Men iaf, henka, vickie och hampus är de enda som inte har åkt än. Jag vet inte än om bella stannar eller inte. Antingen stannar hon resten av veckan eller så åker hon hem idag eller i veckan nångång.
Min helg har varit bra. Lugn och skön, med film och mys.
Imorgon  är det skola igen, men om bella stannar så tar vi tåget samtidigt fast att hon tar det mot tierp och jag mot uppsala. Och om hon stannar så blir det skräckfilm och godis ikväll. Omg!! Jag har bara ätit godis, chips, kakor, tårta, och läsk hela dagen (åt inte ens frukost!!) Men åt iaf nu för typ en timme sen. :)

Men nu ska jag göra annat , PUSS <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0