Ghostad :@


Har precis fått tillbaka min dator. Jag har gått i skolan i några veckor jag har redan blivit Ghostad. Det är bara 2 andra i min klass som blivit Ghostade.
Att bli Ghostad innebär att de tar ifrån datorn och raderar allt man har på datorn typ. Alla mappar, filer, och programm som man installerat. Man kan inte installera nya program och så har man inget trådlöst nätverk på 4 veckor. Det är typ som ett straff. Och man blir Ghostad som man bryter mot "datorlagen" eller kontraktet.
Typ om man är inne på facebook, eller bilddagboken under lektionstid, eller om man typ råkar göra som jag gjorde.
Jag glömde datorn i klassrummet i fredags efter skolan. Jag visste att man fick lämna datorn i skolan, men inte att man inte fick lämna den i klassrummet. Man måste tydligen gå ner med den till IT-admin. Seriöst! Så jag blev iaf Ghostad för det. Och vet ni vad det roligaste är?
Alla mina skolarbeten jag gjort på datorn är raderat!! Jag har såå mkt att ta igen och har gjort massa grejer på datorn, och så har de raderat allt!! Har ju inte hunnit lämna in, vilket betyder att jag måste göra om allting!!! :@ Och jag kan inte göra något hemma, för har inget trådlöst nätverk på 4 veckor. Det är precis över jullovet. Snyggt! Men liksom hinner inte i skolan heller, för då gör vi ju det som vi håller på med på lektionerna. Idag har vi inte heller någon buffert för vi har ju Buisness Camp fram till onsdag. :@ OOOHHH!!!


Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0