Hahaha, omg..

Hej , är hemma själv med småsyskonen. Mamma och pappa är och handlar i Tierp. Är helt slut idag. Hade världens mensvärk och mådde jätteilla, så gick lite tidigare. Och så var jag lite ledsen , men det tar jag inte upp här. Omg, asså jag mådde ju typ jätteilla hela resan (åkte buss hem) och satt och drack och drack och drack. Och när jag gått av bussen efter en timme typ och ska vänta på nästa buss som går från örbyhus till kyrkan, då känner jag hur kissnödig jag är. Det trycker i blåsan och jag sitter på en bänk och ikors med benen, och jag är så kissnödig att jag håller på att kissa på mig. Så sprang upp i skogen vid parkeringen och.. jaa.. xD Hahahahah OMG! Tur att det inte satt folk i bilarna på parkeringen. Eller? Vem vet? Hahahah. För då hade de sett mig.

Det blir en lugn fredag för mig för en gångs skull. Ska typ sega i soffan resten av kvällen. Men först måste jag fixa tvätten. PUSS <3



Kommentarer
Postat av: Larissa

OMG! Vad ofta du skriver har inte tänkt på det gud ska börja uppdatera mer. Jag tror jag kommer på söndag. <3

puss <33

2009-12-04 @ 22:34:52
URL: http://apiina.blogg.se/
Postat av: FANNY ♥

Taack :) Jobbigt att du inte mådde så bra.. :( Kände mig allmänt ledsen i onsdags! Det är såå jobbigt! Det var liksom småsaker som gjore mig ledsen.. Är hemma nu iaf:) Måste ses snart! SAKNAR DIG !!! <3333

2009-12-05 @ 12:32:45
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0