HAHAHAHAH XD

Jag och bella har kollat på Candy Candy hela helgen. Ni vet min och bellas gamla barndomsfilmer, och vi typ äääälskar dom!! Men iaf en väldigt rolig scen i filmen, hahahah kan inte släppa det!! xD

Archie kör med sin egengjorda bil och ser en pojke som går mitt på vägen, men hans bil har inga bromsar, så han tutar och tutar och skriker att han ska akta sig. Men han hör honom inte, och Archie hinner precis köra av vägen och kör in i ett träd. Han suckar av lättnad och säger:

- Fiuh! Det där var nära ögat!

Men så ser han pojken ligga på vägen och skriker till och springer fram till pojken och ba:

- Hallåå?? Hur mår du?! Gick det bra? Lever du?

Men han får inget svar och skriker:

- NEEEEEEEEJ!!! Jag har dödat honom!! Neeej!!!

Plötsligt hör han pojken säga:

- Jag är väldigt hungrig.

Archie:

- Va?



Hahahaha omg!! Ni tycker säket inte det är roligt , men om ni hade sett filmen , så aa då hade ni asgarvat!! xD PUSS <33





Kommentarer
Postat av: FANNY ♥

Hahaha XD



Saknar dig! ♥ Hur går det med headern förresten?? :) ♥

2009-12-07 @ 19:19:59
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0