Header kommer imorgon.

Hej  ,  är fan inte på humör. Känns som om allt bara går fel. Har typ flera stalkers men just den personen man är kär i gillar inte en tillbaka. Varför är det alltid så? Och bella har åkt hem nu. Hon har bott här i nästan 2 veckor. Det är tomt. Jag ska städa mitt skitiga rum innan jag ska lägga mig. Känner mig allmänt ofräsh, och ingenting går rätt. Headern är inte ens påbörjad. Vi tog massa modellbilder idag, men har bara redigerat dom men inte börjat på headern. Mamma ska hjälpa mig med photo shop när hon kommer hem. (hon skjutsar hem henka, vickie och hampus).
Jag känner mig bara sååå deppig, imorn är det skola...
Måste ringa johanna. Hare bra. PUSS <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0