Julafton.

Hej, har varken läst bloggar eller bloggat själv, men skriver ett inlägg nu iaf.
Julafton igår var super mysig! Vi var hos oss, och så kom mormor, morfar, Raila, Jimmy, Martina, Mikaela, Henkka, Vickie och Hampus, + deras hundisaar Tyson och Rudy. :) Mikis, jag och martina tog massa flumbilder, så får se när jag får dem, kan lägga upp några då ;)
Har märkt att det är sååå mycket roligare att ge julklappar än att få dem! Mamma fick ett silverhalsband av mig som är format som ett hjärta och så står det Mom på det. Pappa fick ett par Simpsonsstrumpor (min årliga julklapp) och en bok "White line fever". Elli fick ett par jättesöta silverörhängen med en ankare, ett kors och ett hjärta och en polkagrisklubba. Inez fick en leksakshäst och Oscar fick en racerbil som låter när man trycker på förarns huvud. Hahah :)  Alla blev nöjda och glada. Älskar att se reaktionerna när alla får sina julklappar! :D

Jag fick typ parfymer, bodylotions, böcker, presentkort, pengar, strumpor, underkläder, typ bh, trosor, och ett par uggs. Kommer inte ihåg allt, men jag är iaf supernöjd! :D
Okeeey, det var det jag ville säga, kommer nog fler inlägg snart. PUSS <333



Kommentarer
Postat av: FANNY<3

KUL att du fick så fina julklappar och blev nöjd! =) Fick mest kläder själv, parfym, film, presentkort, smycken.. kommer inte ihåg allt:P



Men har som sagt legat sjuk i influensa hela julen (från 23:e till kvällen till 25:e dec)så har mest bara sovit och levt på vätskeersättning och blåbärssoppa! Kul jul liksom.. :( Men, jag är så glad att jag nästan är helt frisk nu! :P Hoppas att allt är bra! :) MISS U <3333

2009-12-26 @ 13:36:07
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0