Kommer inte på någon överskrift.

Sitter vid skrivbordet i mitt rum och käkar hälsofil med jordgubbssmak och flingor till och dricker välling. Men jag ska typ stänga av och sova.
Har duschat och känner mig sååå fräsh! :D För har vaxat runt läpparna (hatar de små fjunen som växer på överläppen) , noppat ögonbrynen, nyrakad överallt, duschat typ hur länge som helst med balsam som en hårinpackning och till sist har jag smörjt in mig med världens godaste bodylotion. Mina ben är som silke! :D
Nu hoppas jag bara att jag kommer upp tidigt imorgon och hinner sminka mig ordentligt och fixa håret. Men då måste jag sova, PUSS <3



Kommentarer
Postat av: Fanny <3

Åh vad härligt! :D <33 PUSSAR

2009-12-02 @ 08:18:27
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0