Körsbärslikör = ingen höjdare.

Aladdin-asken står på bordet och alla har ätit upp de goda chokladerna på översta lagret. Elli (lillsyrran) kollar inte på kartan vad de innehåller och tar en Körsbärslikör. Hon tuggar på den ett tag och börjar göra konstiga grimaser och frågar:

- Ida, vad är det i den här egentligen?

Jag: - Körsbärslikör.

Elli: - Jaha.
Hon tuggar på den ett tag till och gör en grimas och springer iväg till köket och spottar ut chokladen.

Jag: - Tyckte du inte om den?

Elli: - Nej! Den var fylld med nåt konstigt klet som smakade öl!!! Ush!!


HAHAHAHAH XD Min syrra är bara för rolig. Säger det än en gång: Ni har antagligen inte samma humor som mig och var inte med så det är nog inte speciellt roligt när man läser det. Haahah, Puss <3


Kommentarer
Postat av: FANNY<3

Hahaha xD ♥

2009-12-26 @ 20:17:08
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0