Min egen lycka

Hur lycklig man än känner sig.
Hur många vänner man än har.
Hur kär man än är.
Hur mycket saker man än gör.

Så har man ändå kvar olyckan.
Andra människor kan inte ge mig lyckan,
Jag måste hitta den själv.
Det är min egen lycka som gör mig lycklig.

Just nu är det bara ytlig lycka.
Det gör mig lycklig för stunden.
Men när minsta lilla grej går fel,
Så krashar allt igen.

Jag är inte lycklig inombords,
Men jag ska hitta lyckan,
Och jag ska kämpa.
Man ska kämpa för det man vill ha.



Kommentarer
Postat av: FANNY ♥

Superfina ord! =) Det stämmer alldeles rätt - det är bara man själv som kan finna lyckan!! SAKNAR DIG MASSOR! Hoppas att du har det underbart med dina vänner och familj! Och att du trivs som fisken i vattnet i skolan hehe XD



PUSS <333

2009-12-15 @ 16:09:21
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0