Pix ikväll/inatt

Hej , öh, har typ inget att skriva förutom att nu ska jag och bella först duscha och sen ta bilder, sen gör vi om bådas bloggar ! :) Lite sent kanske , men vi har inte orkat att hoppa in i duschen och man vill ju ändå vara lite fräsch om man ska fota. Vi blir nog uppe hela natten, men känner för det idag, har gått och lagt mig så tidigt hela veckan, så aa. Då gäller det att man går upp tidigt imorgon så man blir trött tills på kvällen. :)
Men nu ska jag skynda mig att duscha och sminka och sånt.

Love yah <3


Kommentarer
Postat av: Bell

hej gmn <3

kolla kollade på Bloglovin, där var det ngn som värvade mej till en gratissida, om man blev medlem där fick man 100 garanterade läsare på bloggen. och jag testade ! så nu har jag runt 600 läsare på bloggen! fatta vad najjs !

men ja, klicka på länken nerför texten, puss <3

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=961007

2009-12-13 @ 02:29:38
URL: http://holenew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0