Shopping med Rox

Hej ! Var i stan med Roxanne idag. Det var en bra dag! :D Vi tog tåget 12.15 in till stan och så åkte vi hem med 15.25 bussen. Vi orkade inte sitta på ett överfullt tåg. Det var hur mycket folk som helst inne i stan eftersom det är mellandagsrean. Så vi orkade inte ställa oss och prova kläder, så vi tog bara det som såg bra ut. Jag däreot köpte inget på rean, ofc! Jag köpte en svart tunika med nitar på runt kragen och upp till axelbanden. Ni kommer få se den sen. Och så köpte jag en svartvitrandig tröja från hm som jag ska lämna tillbaka för den är en storlek för stor. 36. Behöver 34. Sen köpte jag Johannas julklapp dårå :)
Hon ska få den imorgon när hon kommer. Antingen så får vi leka egen julafton vid granen då vi byter julklappar eller så får vi ge dom på finlandsbåten. ;)
Men iaf dagen var supermysig, har alltid kul med rox! <3 Hon köpte massor på rean, men jag ska ju in igen imorgon med Bella och köpa leggings, jeansleggings, en kjol, och nåt mer på reorna, som typ koftor eller tröjor. :)

Har precis gjort i ordning chokladpudding till efterrätt, och maten är snart klar. Men skriver när jag har tid och lust, ha det braaaa , puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0