Shopping + Mini-jul.

Hej ! Idag har jag vart i stan med Belluuw och shoppat. Det var kuuuligt ! :)  Sen åkte johanna med oss hem, och bella, hampus och vickie stannade ett tag och åkte hem runt 9. Sen hade jag och johanna en egen "mini-jul". Vi bytte presenter och tände ljus och satt vid granen och åt Noblesse, huur mysigt som helst! :D
Jag fick väärldens bästa presenter av Johanna ! Fick en svart klänning med volanger, presentkort på make up store för 150:- , ett likadant halsband som jag köpte till henne xD hahah. Och så bjuder hon på ett restaurangbesök på ett jättelyxigt ställe i uppsala, restaurangen ser ut som en djungel. Ascoolt! :D
Thaaanx Johanna <3
Nu har jag packat i princip allting inför resan till Finland imorgon, och jag och johanna ska ner och ta nåt snabbt att äta. Vi åker klockan 4, så det är om 2 timmar och vi har inte sovit en blund , xD haha.
men vi hööörs, när jag kommer från finland, kommer med massa bilder sen, Puuuss <333






















Okej , där var några bilder från våran mini-jul.  Puuss <3

Kommentarer
Postat av: FANNY :D

VIlka mysiga bilder! =) Åh vilka fina klappar! Den lilla söta väskan med nitar på och den svarta toppen såg ut att vara supersnygga! ;P



Hoppas att du har det underbart i Finland :P ♥♥

2009-12-30 @ 21:18:23
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0