Snöväder = försenad

Hej , fan vad förbannad jag är! Skulle ta 07.43 tåget imorse, men så är det allt jävla snö! Vi fick skrapa rutorna i tusen år, det tog evigheter att starta bilen, och så får man köra hur sakta som helst. Pappa missade avfarten, eller när han bromsade in så fortsatte bilen glida framåt, för det var så hanlt. Så vi fick köra in vid en väg och svänga och köra tillbaka.. Fett drygt. När vi väl kommer fram till stationen, så springer jag så fort jag kan upp till perrongen och när jag kommer upp så åker tåget framför ögonen på mig. Så jäääääävla irriterande!!!! :@ Kastade typ min väska i marken och alla på andra perrongen glodde. hahah.. men nästa tåg som skulle komma efter en halvtimme var försenat, så satt i över 40 minuter och frös häcken av mig! Sååå irriterande.
Men nu är jag iaf i skolan. Fett drygt inlägg.
Juste, har headern här nu, och funderar på att lägga in den, men måste lägga till texten , skriver sen, PUSS <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0