Sockerråttorna

Stod och hängde tvätt i mammas och pappas rum, och åt samtidigt på mina jordnötsringar som jag hämtade från påsen som mamma och pappa hade nere i vardagsrummet när de kollade på film.
Elli ligger i sitt rum intill och ska sova. Hon kommer ut och:

Elli: - Vad äter du på Ida?

Jag: - Ehm, jordnötsringar.

Elli: - Orättvist!! Jag vill också ha!

Jag: - Men du har borstat tänderna och du måste sova nu.

Elli: - Men snälla?

Jag: - Nej, det är mamma och pappa som har dom där nere och kollar på film.

Elli: - Nej vad orättvist! Alltid när jag går och lägger mig så tar de fram det godaste som vi har och sitter i vardagsrummet och smaskar och så kallar de MIG för Sockerråttan, när det är DOM som är sockerråttor!

HAHAHAHA, OMG hon är bara för rolig! Det låter inte kul när jag skriver det, men hade ni vart där, så hade ni skrattat. xD

Nu ska jag duscha fort innan klockan blir för mycket igen, PUSS <33


Kommentarer
Postat av: Larissa

2009-12-01 @ 22:16:29
URL: http://apiina.blogg.se/
Postat av: Larissa

Haha, skulle skicka en kommentar som du ser men haha när jag skrivit min blogg så klickar jag på enter haha som en reflex aa heeh smart.



Hhaha elli, det är ju så när jag var mindre kunde man höra mamma ta fram chips ur skåpet och då började jag säga att jag också ville ha. Sen måste du fråga elli vad hon önskar sig!



Svar på din kommentar:

Jaa jag vet man blir så arg. Men du får jätte gärna komma på min nästa konsert. Ja, men åå mamma ska klaga imorgon. Men jaja inget man kan göra åt!



Puss<333

2009-12-01 @ 22:20:31
URL: http://apiina.blogg.se/
Postat av: Fanny <3

Haha, vad gulligt :) <333

2009-12-02 @ 08:17:29
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0