Uppsala igår och ellis födelsedag idag.

Hej  , skrev inget mer igår efter stan. Men jag var i alla fall på stan (uppsala) med Roxanne. Först träffade jag Sophie en stund för vi båda väntade på någon. Hon väntade på lovisa och jag på Roxanne som skulle tagit samma tåg. Jag hade väldigt kul igår! :D Rox köpte julklappar och jag köpte ellis födelsedagspresent (en JÄTTESTOR förpackning med en barbiedocka och 12 olika klänningar och massa skor och väskor) , hon älskar barbiedockor och att klä dem med fina barbiekläder. Hahah ;)

När vi var klara hämtade pappa oss från station och vi åkte och handlade på willys. Rox åkte med oss, så vi skjutsade hem henne sen. När jag kom hem så typ gick jag och kollade på film och somnade typ efter 12 nångång, TIDIGT!! :D Men jag är ändå trött idag :(  Vi firade elli imorse med frukost på sängen och "ja må hon leva" och "paljon onnea vaan.." (finska). Hon fick min present och får mammas och pappas present ikväll när vi ska fira med fika :)

Nu sitter jag på världens tråkigaste lektion, men ska snart gå och köpa kaffe. Annars somnar jag! Men kommer bli fattig. Plus att jag betalade 50 spänn för en "lilla menyn" på Mc Donald's för fick aldrig min växel tillbaka! Kom på det när vi hade gått! :(
Hm jaja, ska gå nu , PUSS <3

Förlåt för världens längsta och ointressantaste inlägg. Hoppas ni inte somnade. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0