Vaccin mot svininfluensan.

Hej, ska hjälpa oscar med nåt spel, jag har datorförbud.
Men iaf, tog vaccinet mot svininfluensan igår. Det gick bra och kändes ingenting, men på kvällen så började det verkligen göra ont. Och senare fick jag feber och ont i huvet! Kunde inte sova på hela natten och kunde bara ligga på vänster sida för högerarmen gjorde såååååå jäävla ont!! Och imorse var jag helt slut hade ont i kroppen, frös, ont i huvet, och armen. Hade knappt kunnat sova på hela natten, bara vred mig. Har ännu ondare i armen nu. AAJ!! :(
Men får se om jag blir frisk tills imorgon. Hoppas, för jag måste lämna in massa skolarbeten.. Men kan inte göra dom hemma eftersom jag har datorförbud.

Måste bara säga, igår var verkligen en skitdag! det jag skrev att jag missade tåget på morgonen, och sen gick allt snett hela dagen, skulle till ackis och ta blodprover i samma arm som jag vaccinerat mig, och gick helt vilse gick i en timme i snöoväder och letade efter rätt ingång, men frågade en tillslut, halkade typ 50 minjoner gånger i den hala snön, skulle fira johanna men fick inte för att mamma var sur, och kom hem och hade inte ätit på hela dagen!!! Har inte ätit i 3 dagar nu. Men struntade i middagen och gick och la mig för att jag var på så dåligt humör.

Jaja, hoppas allt blir bättre imorn. PUSS <3



Kommentarer
Postat av: FANNY<3

Usch vad jobbigt att du är sjuk! :( Du får krya på dig gumman! <3



Själv ska jag ta den sprutan imorn.. ser inte fram emot det.. :/ Har julavslutning i morgon! =) Vi får ringa varann snaaart! Puss<3333

2009-12-16 @ 18:39:30
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Anna

mådde oxå dåligt när jag tagit sprutan. Ville helst inte göra det för det bedömmde jag som onödigt, men ja... man måste ju ta vaxin när man åker utomlands! om du vill kan du se bilder mm från min resa på annavikstrom.blogg.se/usa eller spanar du in annavikstrom.blogg.se

Allt bra med dig annars?

Kram

2009-12-18 @ 22:34:11
URL: http://annavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0