A och O

Heej , jag ar i skolan. Bara sa ni vet sa funkar inte ni vet bokstaverna som ser ut som ett A med prickar over och O med prickar over. Sa far skriva med a och o.
Em, slutar 15.35 idag och ska traffa johanna i stan, och sen drar vi hem till mig och sover hos mig. :)
Imorgon fyller pappa ar sa ska kopa present till han idag i stan, om jag kan lana pengar av mamma sa lange.
Forresten, jag alskar skolan! Det kanns sa mkt battre nu, och det verkar vara en mer oppen klass. Men guud det ser ju helt knappt ut med a och o... jaja  , nu ska jag ga innan lararen marker mig. Man far inte sitta pa bloggen eller bdb, facebook osv.. Ha det bra, PUSS <3



Kommentarer
Postat av: Fanny <3

Men gumman, blir såå glad av dina kommentarer ! ;D



självklart ska jag kolla upp det, för vill så gärna träffa dig!! :D Ha en suoertrevlig helg nu honey! PUSSAR <333

2009-11-13 @ 20:46:07
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0