Bra dag.

Heejsaaan <33

Jag var ju på sminkning idag med Johanna :)
Det blev jättebra och är nöjd med allt. Man fick ju smink för 495 kronor också. Så tog en återfuktande ansiktsspray, ett puder och en rouge. Är såå nöjd! Hade jättemysigt med dig idag, bästavän <3
Efter sminkningen gick vi och kollade runt i en halvtimme innan allt stängde. Jag hann köpa min efterlängtade skor från New Yorker! :D Tack mamma ! :)

Förövrigt kan jag berätta att det var min sista dag på GUC idag. Sorgligt att lämna kompisarna. Men skönt med en förändring och börja om på nytt. Kommer säkert att träffa tjejerna igen :)
Imorgon blir det alltså John Bauer för min del. Spännande! Och fick reda på att en halvt känd bloggare ska gå i min klass :O Ni vet han Blondaa ? :O Jaja, men nu får ni bilder på köpen, och sen ska jag ta en snabbdusch! PUSS <3


  



Kommentarer
Postat av: Belle

Vem dne blonda ?

Namna tack! finns många kända bloggare som e blonda, kiss :)<3

2009-11-10 @ 15:16:00
URL: http://holenew.blogg.se/
Postat av: F A N N Y ♥

Vad FIN du var på bilden, toppen är så snygg! ♥



Och vad avis jag är på dig att du fick shoppa och gå i stan och vara på makeupstore !! ;) Skorna var ASSNYGGA!! ♥ Behöver också smink! Själv kom jag nyligen hem och bara gnäller över min bajstandställning som har spänts så mycket.. :/



PUUSSAR <333

2009-11-10 @ 17:20:38
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0