Söndag kväll.

Heej igen , Bella och Larissa och alla åkte hem vid 6. Eller vi skjutsade först Larissa till 18.11-tåget, sen åkte vi och skjutsade Bella, Vickie, Henka och Hampus hem till Tierp.
Hahaha , det hände en aspinsam grej när jag och Bella hade följt Larissa till tåget. För när vi ska gå tillbaka när larissa klivit på tåget, så kommer det ut ett helt gäng med tonåringar, och man hör när de ba: "Vilka är det där? Vilka är det dääär? Kolla!" Och jag såklart är typ asskabbig och ofixad, med gammalt smink sen igår , mjukiskläder å allt. Så jag typ skämms och vi går fort tillbaka till bilen, men när vi ska hoppa in i bilen så är de typ precis bakom oss, och det är fullt i våran så kallade muppbuss, med bebisen som skriker, 2 hundar som hoppar omkring i bilen och jaa så ska vi hålla på o krångla med att få upp stolen för att komma bak, och tonåringarna glor. Jag och bella SKÄMS IHJÄL, och när vi väl trodde de va över och skulle åka iväg så tutar mamma när vi åker förbi ungdomarna, så de kollar efter oss och jag och bella slänger oss ner i säterna och asgarvar och skäms.. . HAHAHAH XD

Nu har jag städat mitt rum efter att hulliganerna sovit där inatt. Och sitter och spelar nåt chattspel med Larissa ,. Men ska snart gå upp och ta Ben&Jerrys och kolla på film. Imorgon ska jag btw kolla på nya skolan (John Bauer) sen så bestämm,er jag  JB eller IT.
Nu ska jag chatta med larissa, hahah ,  PUSS <33





Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Hehe såg nu att du bara skulle titta vilket gymnasium det blir för dig! :P Pinigt med tonårsgänget.. De var nog intresserade av er hihi! Höörs! ♥ :-)

2009-11-02 @ 15:37:24
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0