Rörig dag

Hej,  Den här dan har bara vart en konstig röra. Ska snart sova, men ska skriva lite fort.
Dagen började bra. Umgås mest med Jenny (eller Jennie?) , Linnea och Linnea. Fast vill lära känna de andra med. Men det kommer jag säkert att göra. Hm, aa iaf, jag hade kul i skolan, och vi började med ett grupparbete på mediekunskapen. Vi ska göra ett eget radioprogram.
Men senare på eftermiddan började yrseln komma och jag kände mig hängig och yr och trött. Så köpte en cola och en choklad för att piggna till lite. Det hjälpte i typ 10 minuter, men sen blev jag bara sämre, för hade behövt få i mig nåt nyttigt mellanmål med mackor eller frukt.
När jag skulle åka hem , så mådde jag ännu sämre och jagade upp mig mer och mer och inbillade mig massa sjukdomar och stroke , och trodde jag skulle typ dö.. haha. ..  Men iaf, satt och hyperventilerade hela bussresan och på tåget hem. Men lugnade mig på tåget, för när jag frågade tågkonduktören om vatten så frågade hon bredvid hur jag mådde och jag berättade lite och hon sa att hon var sjuksyster och att jag kunde vara lugn om nåt hände.

När jag kom hem somnade jag typ halv 5 och vaknade runt 9. Nu har jag ätit middag och frukt, och ska sova,
Imorgon är det bara en förmiddagslektion, sen åker jag hem och tar igen naturkunskapen på datorn. Laissa kommer till Tobo med tåget 16.18 typ, så hon stannar här till 19.00.  :)
Jaja, ska sova nu, så jag orkar imorgon. PUSS <3


 (vet att det är fjortisisaktigt att rita sånahär paintbilder, men jag gillar det) :P PUSS <3




Kommentarer
Postat av: Fanny <3

Guuud vad du är duktig på att rita! Önskar jag kunde vara så duktig, seriöst det skulle vara såå kul! :D



Men gud haha tack Ida <33333



Hahah, gud vad kul det lät när du beskrev lilla, eller "stora" Trulle! Låter som när vi hade vår katt Brasse som bara blev tjockare och tjockare haha"! Han hot typ den andra katten, Gismos mat XD



Men vi gav bort dom när jag var tre år då pappa blev allergisk .. :(



Ringer dig ikväll så kan vi bestämma vilken helg vi kan träffas =) PUSSAR<33

2009-11-17 @ 09:23:34
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Fanny <3

Jaa, håller ! Har inte heller så många riktigt fina klänningar, så i jul önskar jag mig mest kläder - vill ha en helt ny garderob! :D Hehe, ja den klänningen var skitsnygg tycker jag =)



Den var typ den mest "eleganta" klänningar! =) Måste plugga vidare nu, har EA heal dan .. :( <333



Ps. Jag kan nog också den helgen, ska kolla med mamma idag! :D :D

2009-11-17 @ 09:32:10
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

men jag tkr inte du e en fjortis :d

dah ?

2009-11-17 @ 14:54:36
Postat av: Duveeth

Du kan ju åka ti väsby ti Larissa, men inte ti Tierp åh träffa mej.. tack !

2009-11-18 @ 15:26:37
Postat av: FANNY ♥

Förlåt gumman för att jag inte ringde dig igår, glömde helt bort! :( Men jag säger så här, vi hörs innan helgen =) har lité att plugga idag.. :( Anatar att du också är upptagen med nya skolan och allt.. ?! =) Puss på dig ♥♥MISS U! :D

2009-11-18 @ 16:21:21
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0