BILDER!

Gissa vad jag gör?
Jag håller faktiskt på att göra en ny header. Men tror jag behöver nya bilder. För vill inte ha nån gammal. Ska göra om designen och allting! :) Kul va?
Men  nu ska jag ge er lite bilder från tisdagen i förra veckan när jag var hos larissa och vi var i solna centrum och bilder från förra helgen från larissas lilla tjejkväll :) <33


Bilder från tisdag förra veckan:

  


Bilder från förra helgen:


          


Det var det, men nu ska jag gå och byta om, för johanna och rox kommer hit om typ en timme! De sover över här inatt och mamma och pappa åker bort så vi är själva med mina småsyskon, men de lägger sig tidigt så vi har tid för oss själva efter 9 :) PUSS <33



Kommentarer
Postat av: FANNY <3

Vilka fiiiina bilder! :) Kul med en ny header, fick det idag med haha :)ÄNTLIGEN! Åhh vilka fina uggs, så du köpte de du hade spanat in?? ;)



Och vilken ursnygg tuptop/kjol med dragkedjor på! Var har du köpt den? :) Saknar dig <33

2009-11-28 @ 18:16:40
URL: http://mariafanny.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0