Flummig eftermiddag.

Hejsan hejsan!

Pratade precis med Johanna i telefon. Det blev inte så mycket vettigt sagt. Typ bara massa konstiga ljud och skratt. Min dag idag har varit underbar! Har vart på bra humör och allt har varit kul! Det är kul att gå till skolan nu för tiden! :D Alla är så himla sköna!
Vi spelade in vårat radioprogram om Canada på engelska idag. Hahah och när jag skulle prata, omg jag typ garvade ihjäl mig hela tiden! Jag började skratta efter varje mening och förstörde allting! Vi fick börja om typ tusen gånger och jag bara flummade och sa hela tiden fel.. Det blev ju inte heller lättare av att linnea också satt och skrattade och härmade min röst när jag sa fel.. Hahaha omg, hade en väldigt rolig eftermiddag iaf!
Mattis, anton och rikard fick gå ut för varken dom eller jag kunde sluta skratta när jag skulle prata.

Nu ska jag baka tror jag. Chokladbollar. MUMS! <3


Jag idag:



* Ny kofta från Gina tricot 74,50 (REA)
* Linne h&m
* Tubkjol gina tricot
* Jeansleggings Cubus
* Skor skopunkten



Kommentarer
Postat av: Larissa

Guud, vad fin du är! <33

Puss

2009-11-26 @ 22:24:37
URL: http://apiina.blogg.se/
Postat av: Fanny <3

Mums med choklasbollar !! :D Och gud vad snygga kläder och fin bild på dig!! <333

2009-11-27 @ 13:55:45
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0