Förbättring av blogg.

Okej! Innan jag lägger mig ska jag bara säga, att jag vet att min blogg blivit tråkig igen. Om den ens någonsin varit rolig? Men nu är det verkligen inget intressant. Bara långa texter, inga bilder och alla inlägg ser typ likadana ut. OCH headern och designen har jag tröttnat på så det ska också ändras. Ska byta ut designen och allt och försöka börja ladda upp roliga grejer med. Om jag kommer på nåt... Hmm, sen så har man ju inte alltid tid under veckodagarna och inte alltid bilder att ladda upp.. sämst.. :/   MEN en ändring ska ske , I promise!  Btw, bilderna från helgen kommer också.

Här får ni en ful bild av mig som utfyllnad. PUNKTSLUT.
Nej jag skoja. det var inte min dator kom jag på nu. det är mammas bärbara, så ni fick ingen bild.. oops!




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du byter ju jämt design :P Den är fin som du har nu! och jag tycker det är kul att läsa!

2009-11-29 @ 23:14:42
URL: http://mpv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0