Förlåååt larissa! :'S

Hejsaan, resten av min kväll har gått åt att ringa Johanna och Larissa typ.
Johanna och jag pratade i säkert en och en halv timme. Vi ska på Mace Up store imorgon om det finns tider kvar, men annars blir det bara mys på stan.
Sen ringde jag i alla fall Larissa. Hjärtat, jag hade helt missuppfattat henne. Vi skulle på stan i fredags, men så smsade hon på torsdagen och jag trodde hon skrev att hon inte kunde på fredagen, så jag var helt inställd på att det inte skulle bli av förens nästa vecka. Så jag åkte hem på kvällen precis som vanligt, och så hade hon åkt in till stan och väntat på mig! :S Stackarn.. :( Fick i vilket fall reda på idag att hon åkt in och allt, och herregud vilken ångest jag har haft nu, så ringde till henne och förklarade hela grejen. Men vi ska i alla fall till stan nu i veckan, och ska inte klanta till det då!
Jag är lite slarv-maja.

Men nu ska jag göra lite fint med bilder på samba och sånt som jag laddar upp senare, Ha det bäst <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0