Gonatt-inlägg

Heej, nu är klockan mkt och jag ska soova, är så trött efter igår kväll. Vi gick och la oss typ 6 på morgonen, och gick upp typ halv 12!!
Pratade med Johanna i telefon, och herregud vad jag saknar henne!! Hon ska kanske med imorgon till JB. Men måste fixa allt inför imorgon, packa väskan, ta fram kläder som jag ska ha, och kolla upp tågtider o sånt. Hoppas ni har haft ett UUUNDERBAART lov!! <33

 Vet inte varför jag laddar upp den. Gammal bild från förra nyårsafton, gillar bilden. Jag och lillebror <3


Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Vad söt du är gummaan! Tackar!! <33 :) Gud vad gullig bild på dig och lilla Oskar! Vi hörs på msn senare ikväll, ingen fara, förstår om du hade gäster! :D ♥



Ps. Shit vad jobbigt det var att det var skolstart idag.. :/ Man var så himla trött på morgonen! Men hur var det första dan i nya skolan? ♥

2009-11-02 @ 15:33:06
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0