Grå dag.

Heeej, är i skolan. På GUC och har datorkunskap. Jag känner mig deppig idag. Alt är grått och trist. Känns redan som om jag har bytt till John Bauer, så det känns jättekonstigt att vara här. Det har ju vart lov och har inte varit i skolan nu på måndag och tisdag. Så jaa, har inte varit här på länge. Därför känns det konstigt.
Är typ deppig bara för att jag är på GUC. Är glad att jag valde att byta.
Idag har vi bara 2 lektioner. Först datorkunskapen som är nu, och sen tryckteknik tror jag. Men båda lektionerna är typ 2,5 h så vi slutar typ 2 idag.
Får se om Johanna kan träffa mig idag i stan eller om vi kan åka hem till nån av oss. Hon lyser alltid upp min dag. <3
Nu ska jag ta en rast, och köpa godis på cafeterian.
PUSS <3

 

 

Bästavän i midsommras, love you <3




 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0