Helg i Väsby.

Hejsan!! :)

Har inte skrivit nåt i helgen, men jag har vart i Upplands Väsby hos Larissa. Hon hade ju sin tjejkväll, och det var kul förutom vissa komplikationer. men resten av kvällen blev lyckad :)
Vi spelade spel, kollade på film, flummade, skrattade pratade, och proppade i oss chips och godis. precis som en tjejkväll ska vara. Vi blev jag, larissa, bella, natta, amanda och nattis. Nästa morgon, (på lördagen) åkte alla typ hem förutom jag. Och på kvällen skulle jag, larissa och amanda på bio. Bella skulle också åkt med men det blev inte av.

Vi såg iaf New Moon, och herregud herregud herreguuuud vad bra den var! Asså ni förstår inte!! Jag SKA gå på den igen!! <33
Förövrigt gick jag och larissa runt i väsbycentrum och stinsen och till sist kista centrum och kollade i klädaffärer. jag köpte en kofta som var på rea på gina. Bara 74 kr typ! Och jag älskar den! Kom iaf hem igår kväll för jag fick inte sova en natt till.. :(  
Men jag laddar upp bilder sen när jag fått dom från larissa, PUSS <33



Kommentarer
Postat av: FANNY ♥

åhh låter som din helg har varit jättebra =) =)



Neej, gud vad jag längtar till att få se New Moon!! Jag och Melina ska se den klockan 18.00 idag haha ;)



Vi hörs! Kan ringa dig efter bion ?! =) Pussar ♥♥

2009-11-22 @ 16:30:51
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0