Helgen

Hoppas eran helg varit bra! :D
Min var det iaf!! Johanna och Roxanne sov ju här inatt! Det var super mysigt! Vi kollade på film och pratade och snackade och hade jättekul! Men är trött idag för vi vakade lixom till halv 6 imorse! Ååh, det var så mysigt på kvällen när vi släckte alla lampor på nedervåningen och bara tände massa massa ljus i köket och satt och pratade!

Idag åkte de hem nångång efter 5. Och jag käkade middag och hoppade fort in i duschen och sen åkte jag och mamma till bella. Mamma skulle hjälpa henka med exel (ett program på datorn) och jag och bella kollade på "ensam hemma" och så fikade och vi gick ut till lekparken, men vi tappade leklusten när några småbarn kom dit och förstörde! hahha :D

Nu ska jag kanske göra en header, PUSS <333






Kommentarer
Postat av: Fanny <3

Fiiiiin bild guumman ;) <33333

2009-11-30 @ 09:14:54
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0