Hemma idag.

Heejsan! <3

Har inte bloggat nåt på hela dagen. Skriver lite om dagen nu.
Idag Var jag hemma, för vaknade typ assent och så var jag ju osäker på hur jag skulle göra med skolan. Så ringde till SYVen på John Bauer. Nu är det bestämt att jag vill byta. Ska träffa SYVen och nya mentorn med mamma eller pappa i veckan och prata. Då avgör de om jag får komma in. Men tror inte det blir några problem.
Börjar i såfall till måndagen nästa vecka. Så nu måste jag gå resten av veckan på GUC. Antagligen tror min klass att jag slutat igen, och kommer ba: "Men hallåå, har inte du bytt än??!"  Pinsamt! Men jaja.

 Jag och Elli idag <3

Idag åkte hela familjen till Uppsala till ÖB, Coop och lite annat och handlade vinterkläder till Elli, Inez och Oscar, och så handlade vi mat och lite så. Vi stannade till på Kappahl innan vi åkte hem och jag fick äntligen vantarna som jag velat ha så länge. Det är typ världens skönaste vantar! :D
På hemvägen såg vi massa vildsvin som sprang på åkern alldeles intill vägen. Man såg inte så bra för det var mörkt. Men ush vad läskiga de var! :S

Vi köpte polkagrisar och små glassar
som var lika små som små chokladpraliner.

   Mamma och Chanel.

Men nu ska jag kolla upp schemat inför imorgon. PUSS <333



Kommentarer
Postat av: F A N N Y ♥

Kul med nya mysiga vantar i det kalla och tråkiga höstvädret! Shit, men gud nu kommer din klass bli förvånade ännu en gång haha.. Men det är ju en sån kort tid du kommer vara där! :P Tror du kommer trivas som fisken i vattnet på din nya skola! Jag håller tummarna vännen min! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2009-11-03 @ 20:23:28
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: F A N N Y ♥

Gud va fina vantarna var!! :)



Mums med glass och polkagrisar - DINA FAVORITER!! ♥♥♥

2009-11-04 @ 19:34:31
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0