Hur fan tänker dom??!

Vi har idrotts teori. Kul. INTE!
Och jag är sur. För när jag skulle börja här på John Bauer, så sa syon att jag BARA hade naturkunskapen att ta igen för svenska, engelska och matte har alla, och jag gick ju samma linje så hade haft ungefär samma lektioner. Så naturkunskapen skulle vara det enda jag skulle ta igen eftersom jag inte hade det på GUC. Men nu har jag fått ALLT som min klass har gjort under hela terminen. Vafan ska jag ta igen allt?? Hur tänker dom? Först ljuger dom, och så tror de att jag ska typ göra 7 uppsatser i VARJE ämne innan jullovet??? Och nu kom läraren och sa att jag ska göra ett jävla idrottsprov om 2 veckor. Jag är ju inte nån pluggis precis. tvärt om. Hur ska jag då klara det här?? Kommer ha IG i varje ämne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0