Huvudvärk!

Hejsan,  har inte mkt att skriva egentligen. Skulle till Stan imorgon med Larissa, men vi bestämde att fredag blir bättre, för då slutar larissa tidigare, så vi hinner med mer.
AJ! Har sån huvudvärk! Det känns som om jag håller på att bli förskyld. Men hoppas det går över. Just därför behöver jag sova nu.

Sov så gott <3


 Kolla vad jag hittade när jag kollade bland gamla bilder på datorn. Det finns sååå mycket bilder! Och det är så himla roligt att kolla bland gamla foton ibland! :D Det är jag när jag var typ 9 år eller nåt sånt.

PUSS, gonatt <3



Kommentarer
Postat av: Larissa

Guud,vad söt du var. Det var sådär du såg ut på mitt prinsseskalas.



Puss<3

2009-11-05 @ 17:16:00
URL: http://apiina.blogg.se/
Postat av: F A N N Y ♥

Neej, jag döör!! :D Gud va söööt!!! ;) Värsta prinsessan ju! Haha, aa visst är det kul att se på gamla bilder! Det bästa som finns haha! Men måste bestämma någon helg då vi kan träffas!!



LOVE YOU TOOOO HONEY! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2009-11-05 @ 17:20:10
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0