I skolan.

Heejsan, !

Är i skolan. Har naturkunskap. Vi ska skriva klart 2 sidor om olika kraftverk på den här lektionen.
Har typ aldrig tid att blogga. Och jag LOVAR faktiskt att jag SKA ladda upp bilderna från helgen. Har bara inte haft tillgång till dator.
Igår slutade jag redan 11.35, så jag åkte hem så fort som möjligt, köpte kakor, hämtade lillsyrran från skolan, tog bussen (som vi nästan inte fick åka med), kom hem, kollade på film och åt ett helt kakpaket. Ni vet såna där Brago med choklad på andra sidan? Hur goda som helst!! :O aa, men iaf.. hade tänkt att plugga, men så somnade jag. Och vaknade 22.00! Så jag gick ner och åt middag, borstade tänderna, gick och la mig och somnade om. Imorse var jag precis lika trött som alla andra morgnar! Varför? Räckte det inte med 16 timmars sömn?

Haha ingen här orkar typ jobba, alla sitter vid facebook och en sitter och sminkar sig. hahah. Seriös klass. Men jag ska faktiskt ta och jobba. Sen är det rast snart. Förresten, om det är någon som har försökt ringa eller sms:a så går det inte att nå mig för pajjade min mobil imorse. Kastade den i golvet och den gick i tusen bitar och jag hittar inte alla delar, så kan inte laga ihop den heller. :(

Men nu ska jag skriva om Kraftverk, Ha det bra, PUSS <3


'

Kommentarer
Postat av: FANNY <3

Åh de kakorna är så goda! =) =) <333

2009-11-25 @ 18:57:57
URL: http://mariafanny.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0