I skolan

Helluuw,
Sitter i skolan ,och det har varit en ganska bra dag faktiskt. Jag är på bättre humör idag, och hann med rätt tåg för en gångs skull, men kom ändå sent, för fick inte plats i skolbussen, så fick ta nästa.
Skulle till stan imorgon med larissa, men det blev inställt, så johanna kanske kommer hem till mig idag. Får se vad mamma säger, annars åker jag kanske till henne.
Imorgon är det min sista skoldag här på GUC , tror jag.  För det är ju imorgon som jag ska träffa Syven och mentorn med mamma och kolla i kursplanen och se vad jag behöver ta igen osv.. Men tror som sagt inte att det blir några problem så är ganska säker på att jag börjar på JB på måndag. :)
Hoppas ni har haft en bra dag, PUSS <3
.
.
.

Kommentarer
Postat av: F A N N Y ♥

Haha ja, tyckte att det var lite roligt ;) <333



Pussar!! =) vi får ringa varann snart tycker jag! ♥♥

2009-11-06 @ 19:25:08
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0