Irriterande!

Alltid när jag sitter på stadsbussen efter skolan på väg in till stan, så kommer det fler och fler som går på under resan, och tillslut är det fullpackat.
Men en grej som jag verkligen inte förstår. Jag sitter på platsen närmast fönstret och drömmer mig bort när jag kollar ut genom fönstret. Och så märker man precis att någon (typ en kärring) är på väg att sätta sig. Men istället för att säga: "Ursäkta, kan jag sitta här?" Så sätter de sig med sitt stora feta arsle rakt på min väska och alla saker som ligger på sätet bredvid mig, så man får typ dra ut väskan och kärringen får hålla på och lyfta upp rumpan medans jag sliter ut väskan. Så JÄVLA irriterande att de inte kan säga till innan eller vänta tills jag lyft undan väskan!!
Det här händer mig jämt kan jag säga.




Hur som helst, är jag hemma nu. Samåkte med Mimmi och Emelie på tåget, och alla gick av i örbyhus och där stod föräldrarna och väntade med bilarna. Mamma håller redanpå att laga mat, och jag sitter här och slösar min tid. Men ska nog gå och hjälpa mamma nu.

PUSS <3



Kommentarer
Postat av: F A N N Y ♥

Gud vad respektlöst av tanten!!! :( Har hänt mig flera gånger! Men loggar in på msn ikväll så kan jag äntligen skicka bilderna till dig:) ♥



PUSS<33

2009-11-04 @ 18:07:28
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0