Jag är lyckliiig idaaag! <3

HEEEJ !! <33

Jag hann aldrig ladda upp nåt igårkväll eller idag, men det blir ett inlägg nu istället! :)
Igår sov johanna hos mig. Hon kom med en senare buss hem till mig, och vi hade en väldigt rolig kväll! Fast vi var väl upp lite för sent. Vi somnade kanske efter 3.. Sen var vi så trötta på morgonen att vi lyckades försova oss! Lyckat. Typiskt mig. Och typiskt Johanna. Men det brukar inte vara typiskt oss båda att vi gör det när vi sover över hos varann. För då är vi 2 och kan väcka varandra. Men idag hade vi otur. Fast som tur hade jag idrott som jag ändå inte skulle gå på, (får inte anstränga mig enligt min läkare). Så kom till nästa lektion. :)

 (Vet att jag alltid har gamla bilder på oss, men vi tar typ aldrig bilder, konstigt nog )




Resten av dagen har varit riktigt bra! Har mått så bra hela dagen! Asså jag är så himla glad idag!! :D

Varför jag är överlycklig idag:

1. Jag och johanna träffades i stan på lunchen och åt på Subway.
2. Alla har varit väldigt glada och trevliga i skolan idag.
3. Lärde känna nya människor.
4. Jag hade möte med SYVen och mentorn på John Bauer gymnasiet med pappa. Och JAG KOM IN!!! :D GRATTIS TILL MIG!! :D
5. Det är fredag och helg, jag kan sova ut.
6. Vi har gäster här (mammas och pappas kompisar och deras barn) och det är trevligt med god mat och chips och glass och allt vad det är tills ikväll! :)
7. Ska på Mace Up Store med bästavän i helgen!

Jaa , ungefär det! WOW jag är possitiv nu. Jag älskar mitt liv just nu , hahaha :D Okej , nu ska jag göra massa annat, ha en trevlig helg !

PUSS från miig <3


Kommentarer
Postat av: F A N N Y ♥

ÅHHHHHHHHHHH min underbara Ida, jag är såååååååååååå himla glad för din skulle ska du veta!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥



Har faktiskt konstigt nog känt mig EXTRA glad idag! Känns som att jag har fått bättre kontakt med fler i klassen och så :P Hoppas att vår glädje nu varar länge! Är barnvakt och hemma med melina och Leia själv imorn, men kan ringa dig då!! :) PUSSAR på dig och njut av den underbara och efterlängtade helgen nu! =) =) =) ♥♥♥♥♥♥♥♥

2009-11-06 @ 19:40:14
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: F A N N Y ♥

För din skull skulle det stå, men det kanske du förstår :P ♥♥

2009-11-06 @ 19:40:59
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: amanda

fin blogg!!

2009-11-09 @ 18:48:21
URL: http://miiidget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0