Kort

Heejsan ,

Jag orkar inte skriva så långt. Men idag var första riktiga skoldagen på John Bauer, och det gick väl bra. eller nåt. Asså ingen typ pratar med mig.. Hahaah, men det ändras nog sen. Förhopningsvis. Jag saknar kompisarna från GUC JÄTTEMKT! :(
Men det här är en bättre skola än GUC iaf. Och förhoppningsvis blir jag inte mobbad, haahah :D
Har pratat med larissa hela kvällen typ. Först massa telefonsamtal , för vi skulle beställa biljetter för New moon, och så ska vi till stan imorgon också, sen msn.
Men nu ska jag äta kvällsmål, sen sova i TID för en gångs skull.

PUSS <3


 Stan med dendära sötnosen där bak imorgon <3



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag ska se New Moon 20e :D

2009-11-10 @ 23:25:47
URL: http://mpv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0