Lååång frukost.

Gomorron!

Vet ni? Jag kom i tid idag!! :O
Jag gick upp 05.50 imorse, och åt en stoor frukost framför tv:n. Åt gröt, macka, välling och mjölk.. Oj vad mätt jag blev! Så skönt att vara vaken när det är helt tyst i huset och alla andra sover.
Men eftersom jag satt och åt så länge och segade med massa annat och plattade håret, så hann jag ändå inte sminka mig. Men har gjort det på tåget. hahah :D Tog iaf bussen imorse. Fortfarande lite läskigt att gå när det är mörkt. Men det gick bra och tog bussen till station, tog tåget till uppsala, tog skolbussen till skolan. OCH kom i tid! :) Blev nästan förvånad över att jag inte fick några aplåder när jag gick genom korridoren och var där i tid för en gångs skull. haha xD

Sitter och lyssnar på läraren som står och pratar om kodmallar.
Men nu ska jag börja designa en hemsida. PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Fanny <3

Åh vad roliga saker ni verkar få göra på din linje!!! Är avis :( <33 Haha, men vad härligt med en stor frukost tidigt på morgonen! Själv fick jag faktiskt också i mig gröt idag, inte så ofta det händer.. :P Vi hööörs! Pussar <3

2009-11-27 @ 13:58:14
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: FANNY <3

Sööt du är! :D Kan ringa dig imorn för saknar dig såå mycket gumman ♥ Mamma sa att ni nog kunde hade nån helg ledig, det måste vi ha för jag vill hälsa på dig!!! Ha en UNDERBAR helg och njut! ! PUSSAR ♥





2009-11-27 @ 18:44:40
URL: http://mariafanny.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0