Lååångt inlägg

Heej!

Håller på och viker tvätt, kom hem för typ lite över en timme sen. Vi skulle egentligen ha Öppet hus på skolan, men jag orkade inte stanna kvar. Har ändå bara gått där typ lite över en vecka.. så liksom vad ska jag göra för nytta där. Vi fick sovmorgon imorse, så vi började 12.35! Hur skönt som helst! Behövde min sömn kan man säga :)

Juste, idag när jag tog 16.19- tåget kunde ingen hämta mig från station, så jag tog bussen som kommer till kyrkan,då är det bara 1 km att gå. Men jag fick typ panik, för det är inga belysningar på hela vägen och det är en lång raksträcka på ett ställe där det bara är skog och helt bäckmörkt, så jag såg INGENTING!! Var rädd för vildsvin.. :S Men jag pratade med larissa i telefon så högt att djuren skulle höra mig och springa iväg.. hahah..

Juste, sen igår, då var jag i Väsby hos Larissa. Hon skulle egentligen komma hit till mig efter skolan, men mamma fick punka på bildäcket och kunde inte hämta varken mig eller larissa, och eftersom larissas mobil dog kunde jag inte nå henne och säga det. Om jag inte hade åkt till Väsby station och stått på framsidan av stationen, så skulle hon åkt raka vägen till mig och stått där på tågstationen ute i ingenstans och ingen hade hämtat henne. Men iaf, som tur mötte jag upp en förvånad Larissa och vi gick till Centrum och kollade lite.
Sen åkte vi till henne och lämnade grejer och åkte till Sollentuna centrum. Det är helt nytt där och otroligt fint! Värsta lyx gallerian,! Och så jävla stort att man gick vilse! :O

När vi kom hem till Larissa igen, åt vi och satt och pratade. Men när jag skulle ta 20.49 tåget och David skulle skjutsa mig, så hade poliserna spärrat av alla vägar, så man kunde inte komma fram. Det var typ ryska politiker som skulle fram. Fett drygt... Så iaf, de hade spärrat av för en halvtimme ungefär, och jag fick ta nästa tåg som gick efter en timme. Så jag och larissa gick ut med hennes kompisar. Jag kom hem 23.15 för tåget var lite sent också. BLÄ! :(


Nu ska jag fortsätta vika! PUSS <3

Btw, bilder från igår, kanske kommer sen (larissa har bilderna) <3



Kommentarer
Postat av: Fanny <3

Vad läskigt att gå själv i mörkret i skogen.. :S Dåligt att det inte finns belysning, det finnns det inte heller där vi bor.. förutom på vår gata då! :P



Puss<333´=)

2009-11-18 @ 21:28:27
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0