Min helg

Hej! Jag har haft fullt upp i helgen, så har inte bloggat.

Min helg:

Fredag:
Mamma hämtade mig från skolan, vi mötte upp johanna vid household och köpte en present till pappa. Johanna åkte med oss hem och vi hade en supermysig kväll. Jag, Johanna, mamma och pappa spelade ett eget spel, typ att vi skulle gissa vilken kändis man var.

Lördag: Mamma väckte mig och johanna klockan 9 och mamma, jag, johanna, elli, inez och oscar väckte pappa med "Ja må han leva", och frukost på sängen. Klockan 15.00 åkte hela familjen + Johanna till Dragon Gate, och vi hämtade upp Henka, Vickie och bebisen (Hampus) på vägen. Pappa visste ingenting, det blev en liten överraskning. Så vi åt china-buffé och hade en supertrevlig kväll. Efter middagen skjutsade mamma hem Henka, vickie och hampus, och pappa skjutsade mig och johanna med andra bilen, hem till johanna. Jag och johanna var ensamma hemma, och senare kom Linn dit. Vi hade en väldigt rolig kväll, med mycket skratt.

Söndag: Linn tog 15.15 bussen hem. Jag tog 15.37 bussen hem. Vi fick skjuts dit och johanna höll mig sällskap tills bussen kom. Pappa hämtade mig från hållplatsen, och när vi kom hem, var Hanna (min gudmor) och Leon (hennes son) här för att hämta Chanel. De är fortfarande kvar. Vi har precis ätit middag, och sitter och fikar i köket. De ska snart åka, och det kommer att bli VÄÄÄLDIGT tomt utan Chanel. Ush vad jag kommer att sakna henne!!! :'(

Hoppas ni hade en bra helg, PUSS <3






Kommentarer
Postat av: F A N N Y ♥

Tack hjärtat! ♥



Låter som att du har haft en underbar helg =) Åh så mysigt med kinarestaurang och kul med en helg med kompisar ! :) Själv har jag varit ganska upptagen ja med då Estelle var här hela helgen, men nu är man själv igen haha :)



Måste kännas sjukt tomt nu när inte Chanel bor hos er! :( Så sööt bild på er! ♥♥♥

2009-11-16 @ 16:31:18
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0