Min racerkatt.

Hej igen. Sitter och äter kladdkaka med gammeldags vaniljglass och päroncider. MUUMS !

Btw, Haha ! Vet ni vad som hände imorse? Jo både Chanel (lånehunden) och Trulle (min katt) sov i min säng igår kväll. Men Chanel gick senare på natten. Iaf, klockan halv 5 imorse vaknade jag av att Trulle typ racear runt i rummet. Man hör hur klorna dras mot golvet och hur han slirar runt och hoppar och virvlar och dunsande när han slår kullerbyttor. Jag blev typ helt förvånad och undrade vad han höll på med. Var helt yrvaken och första tanken var att han jagade en råtta eller nåt. PANIIIK!  Men jag såg ingen råtta, så antingen så var det en fluga han jagade eller så har min katt bara blivit kockobeng.
Hur som helst blev jag irriterad för jag kunde inte somna när han "åkte skridskor" runt hela rummet, så började fräsa åt han att sluta, men det hjälpte inte. Han lugnade iaf ner sig efter ett tag och jag kunde somna om.
Nu efteråt är det ganska roligt när jag tänker på det. Ser det framför mig när han springer runt i rummet helt galen. HAHAHAH XD





Hoppas ni har haft ett skönt lov förresten och att första skoldan efter lovet inte var allt för jobbig! God natt på er , PUSS <333



Kommentarer
Postat av: F A N N Y ♥

Neej så söt :) :) ♥ ♥

2009-11-03 @ 17:08:36
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0