Mysig dag med bästavän <3

Hej!

Jag sitter och äte jätteäcklig chokladglass som smakar rumpa. Den stod framme igår kväll och hann smälta och sen har nån lagt in den i frysen igen och den har stelnat. Det är segt och äckligt. Känns som om någon har dreglat i den eller nåt. Blää!

Hur som helst så var jag i Uppsala idag med Johanna. Vi skulle på Mace Up Store, men vi bokade tid för imorgon istället, för det var så sent när vi kom dit. Så vi gick runt lite och kollade i affärer och jag hängde undan ett par skor som jag ska köpa imorgon. :) Ska köpa leggings också. Svarta med nitar på sidorna. Och kofta.. och jaa massa mer! Vi tog iaf 17.00 bussen från stan med Josef (johannas familjs fosterbarn). Och så träffade jag Sophie på bussen också när johanna och josef hade gått av. Imorgon är det sista dagen på GUC. Och då menar jag verkligen SISTA. För nu är det ju bestämt att jag byter på tisdag. :)

Jaja, hoppas ni haft en bra dag. Jag har haft jättekul med Johanna i alla fall! <3

Btw, hoppas ni gillade mitt inlägg igår som jag gjorde om Samba. Jag grät asmkt åt den. Och det gjorde mina föräldrar med. Men hon finns kvar i mitt hjärta <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0