Ni missade väl inte

Heej förresten!! Jag kom på att jag missat skriva en grej på bloggen. Nämligen: Ni missade väl inte Singing bee celeb i torsdags?! För det råkar vara så att min gudmor Hanna Wilenius var med där! Jag såg det, men om ni missade det så kan ni gå in här och se programmet http://www.tv3.se/play/224065 
Förövrigt har jag haft en trevlig kväll, och hoppas att ni också har haft det. Nu ska jag ringa Fanny, Larissa och Johanna för att kolla lite grejer och sådära! PUSS på er <33



Kommentarer
Postat av: F A N N Y ♥

Jag och Melina såg på det!! :D Haha, såg att Hanna var med! Synd att hon inte vann :(, men hon var riktigt duktig! Är så coolt att hon är din gudmor ! ;)



Kan jag ringa dig imorgon bitti? för pappa och mamma är inte hemma, så jag måste ringa dom och kolla upp när vi kan träffas.. =) Hoppas att det går bra! Miss u a lot!!! ♥♥♥♥♥♥♥

2009-11-07 @ 21:27:40
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0