Orkar ni läsa? Tror inte det vah?

Vad ska jag skriva? Ehm, jo idag var en uunderbar dag!! Bättre än igår till och med! :D Jag har typ flummat och skrattat hela dagen. Och så såg jag massa folk på stan efter skolan :O När jag åkt skolbussen med några från min klass och gick av, så kom sophie gående precis, och hon skulle vidare och träffa nån i stan, och när jag sagt hejdå så ser jag Johanna gå på trottoaren på andra sidan, så vi gick och satte oss vid hennes busshållplats och pratade ett tag, för hade ändå tappat bort dom jag åkte buss med. Sen skulle jag gå och möta upp klara i min klass och så såg jag emma på vägen dit och sen en kille från min förra klass. Allt inom typ 10 minuter. Helt sjukt vad man ser folk varje dag. För alla åker hem samma tid och åker till skolan samma tid. Skönt.

Nog om det. Idag vid typ 9 på kvällen så åkte jag och mamma och fikade hos henkka, vickie, bella och lilla hampus :) Det blev mysigt. Jag och bellis gick till lekplatsen och pratade om allt möjligt. Och vi hade väldigt roligt tills vi skulle hem vid typ halv 11-tiden. Nu sitter jag ensam i vardagsrummet det är helt tyst och alla sover. lite läskiigt :S Är VRÅLhungrig, så ska ta med mig godis upp och glo på film och sovaaa :)


Godnatt! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0