Plugg.

Heej!

Ligger i min säng med skoldatorn och pluggar. Har suttit här sen 19.00. Håller på och skriver om olika kraftverk, och det går faktiskt bra! Trodde inte att jag skulle kunna koncentrera mig så här bra, men det gjorde jag! :D Nu tog jag bara en kort paus för att tänka på annat, sen ska jag skriva klart. Skulle vilja föra över bilderna nu från helgen, men har ju inte min egna dator. Måste föra över bilderna snart! Har väntat i nästan en vecka med det nu!!

Hm , förövrigt kom jag med ett tidigare tåg idag, men fick istället vänta den halvtimmen i öhus på min buss. Ush läskigt att gå från bussen varje dag!! För det är mörkt, man ser inget och det är bara skog, så känns som ett vildsvin ska komma och mörda mig eller nåt!! :S Är alltid skiträdd.. haha xD
Duschade typ direkt när jag kom hem, så håret hinner torka och så slipper jag göra det ikväll. Skönt! :)
Men nu ska jag plugga igen, PUSS <33






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0