Rostmacka och oboy <3

Heej,
Har precis duschat, nu ska jag ta rostmacka, och oboy, sen borsta tänderna och gå upp och kolla på nån gammal disneyfilm och sova! Mysigt! :)
Skönt att få sova utan nattsällskap inatt. I fredags låg jag och johanna och trängdes i min säng, och igår (lördag) sov ju jag, johanna och linn hos johanna, och det blev trångt och varmt, och jag låg inklämd i mitten med en kattunge som typ sliceade sönder mina händer. (Typ lekte och rev mig på händerna när jag sov). AJ!
Jaja, men nu ska jag fixa klart kvällsmaten, så jag hinner i säng i tid. PUSS och godnatt <3

 Jag saknar redan Chanel.. :'( Så sjukt mysig hund. Världens sötaste och snällaste hund. Kanske tar med mig Trulle upp (fettot till höger).



Kommentarer
Postat av: F A N N Y ♥

Hahaha du är ju rolig, "fettot Trulle" :) Jag döör!! Han var ju inte så tjock :P



Kul att Chanel och Trulle går så bra ihop, det är inte alla katter och vovvar som gör det! Hoppas att du har haft en superduperbra start på veckan! :) PUSS ♥



Ps. Var det helgen v. 48(inte denna helg, men helgen efter=) som du kunde träffas förresten? ;) ♥

2009-11-16 @ 16:33:43
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0